کد تخفیف اسنپ اکسپرس
نوشته شده توسط : موپن

در این ماقله قصد داریم شما را با نحوه و مراحل خرید از اسنپ اکسپرس اشنا کنیم. گرچه اسنپ اکسپرس یک رابط کاربری ساده و فوق العاده دارد و هر فردی به راحتی می تواند خرید خود را ثبت و نهایی کند ولی خالی از لطف نیست یکبار برای همیشه ان را به طور کامل شرح دهیم. 

ثبت سفارش : در ابتدا پیش از ثبت شدن سفارش باید شماره همراه خود را در کادر بالا وارد کنید. سپس وارد بخش سوپر مارکت شوید و ادرس خود را وارد کنید تا نزدیک ترین سوپرمارکت ها به شما نمایش داه شوند. در این مرحله هر فروشگاه هایی را انتخاب کنید محصولات ان را مشاهده خواهید کرد. 

پرداخت : در این مرحله بعد از انتخاب تمامی خرید های خود باید گزینه تکمیل فرایند خرید را انتخاب کنید تا صورتحساب به شما نشان داده شود. در این مرحله شما دو گزینه پرداخت انلاین و پرداخت اعتباری را دارید که با انتخاب ان خریدتان نهایی خواهد شد. در این مرحله می توانید شما کد تخفیف اسنپ اکسپرس را اعمال کنید و از یک تخفیف جذاب و فوق العاده برخوردار شوید. 

زمان تحویل : یکی از مزایای اسنپ اکسپرس نسبت به رقبایش همین است. بلا استثنا شما خرید های خود را در کمتر از 30 دقیقه دریفات خواهید کرد. همچنین در هر لحظه با کدی که به شما داده می شود می توانید خریدتان را رهگیری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: